Stanowisko ds. administracyjnych
a.skierniewska@uksw.edu.pl
ul. Dewajtis 5, Stary Gmach, pok. 28
tel. 22 561 89 15 wew. 315
Prowadzenie spraw dotyczących obsługi administracyjnej w zakresie:
- obsługi kancelaryjnej DAG,
- nabywania i zbywania nieruchomości przez UKSW oraz realizacji zawartych umów,
- ochrony środowiska i gospodarowania odpadami.
Stanowiska ds. ekonomicznych i zamówień publicznych
a.raczkiewicz@uksw.edu.pl
ul. Dewajtis 5, Stary Gmach, pok. 30
tel. 22 561 88 69 wew. 269
a.zolcinski@uksw.edu.pl
ul. Dewajtis 5, Stary Gmach, pok. 30
tel. 22 380 43 31 wew. 471
m.gaszowski@uksw.edu.pl
ul. Dewajtis 5, Stary Gmach, pok. 30
tel. 22 561 88 86 wew. 286
Prowadzenie spraw dotyczących:
- zamówień i zapotrzebowań na zakup towarów i usług, współpracy z DZP, kontrolowania i koordynacji procesu wdrażania przez DAG zamówień na zakup towarów,
- przygotowywania projektów rocznych planów zamówień na dostawy i usługi,
- przygotowywania projektów umów na dostawy i usługi świadczone w obiektach i na terenie UKSW oraz nadzoru nad procesami ich zawierania jak również realizacji od strony formalno-prawnej,
- przygotowywania dokumentów koniecznych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- napraw oraz likwidacji szkód mienia ruchomego UKSW,
- ubezpieczeń majątkowych i likwidacji szkód,
- przydzielania odzieży roboczej pracownikom UKSW.
Prowadzenie spraw dotyczących:
- gospodarowania zasobami lokalowymi i udostępniania powierzchni UKSW podmiotom zewnętrznym, a także rozliczanie należności z tytułu najmu
- umów najmu i podnajmu, rozliczanie należności
- kwestii finansowych, wystawiania faktur i not
m.bienias@uksw.edu.pl
ul. Dewajtis 5, Stary Gmach, pok. 28
tel. 22 561 89 22 wew. 322
Prowadzenie spraw dotyczących:
- sprawozdań i kalkulacji kosztów,
- weryfikacji i rozliczania faktur za zakup towarów i usług dla potrzeb UKSW,
- wystawiania faktur i not z tytułu należności dla UKSW w zakresie eksploatacji obiektów i wyposażenia.
m.raczkiewicz-sumila@uksw.edu.pl
ul. Dewajtis 5, Stary Gmach, pok. 28
tel. 22 561 90 26 wew. 426
Prowadzenie spraw dotyczących:
- budżetu oraz weryfikacji pod kątem dostępności,
- przygotowywania projektów rocznych planów zamówień na dostawy i usługi,
- ewidencji zapotrzebowań, bilansowanie kwot, kontrola zgodności,
- administracji i aktualizacji strony internetowej DAG
- centralny przydział sal
- rezerwacja sal dydaktycznych i konferencyjnych